Tuesday, April 17, 2007

kısa ve yorucu 4 günün ardından tekrar ofise dönmek mis gibi bir denizden lağım suyuna dalmak gibi geldi.bu arada kamil koçun şu yeni ekspres otobüsleride fevkalade rahatmış heee.tekli koltukta bi takla atmadığım kaldı.yol boyunca kana kana müzik dinleridm.keyifli bir yolculuktu.
kimseye söylemedim ama serap' ın 4 saatlik mesafede bir yere evlenmesi beni hiç etkilemedi aslında.asıl etkileyen onun hiç tanımadığı bir adamın yanında pazar sabahına , sabahlarına uyanacak olmasıydı.Sabahlara alışır tabi insan lakin ilk sabahı nasıl olacaktı ...dınınınııımmm :-p hala aramadım.meraktan çatlıycam :-}
bide çok fena gaza geldim.acaba izmir' e mi taşınsam.ordamı şansımı denesem bir de. bu ofis bana ne yapıyorsa yapıyor anasını satim ofis dışındayken dünyaları yakacakmışlım gibi hissederken buraya döndüğümde tırsak, pısırık, kendine güvensiz bi salak olup çıkıorum.çok sinirleniorum kendime.bi an önce topuklamalıyım :?

5 comments:

Gluetooth said...

Blogun hayırlı olsun. Aman dikkat patrona pek yakalanma :D

tospaa said...

sevindim uğramana teşekkürler ;-)

Anonymous said...

sevgili tospaa
izmir'e giderken bana niye haber vermedin.belki bende gelirdim.evet tatilden sonra ofiste çalışmak gerçektende sıkıcı.bu arada tospaa sen nerede çalışıyorsun?bundan sonra bende bu hattayım.tüm herkese hoşgeldin diyorum.

tospaa said...

izmire gideli çok oluo yafu.nese işallak bidaki sefere dielim o vakıt :)
bide artık ofiste diilim gayet havadar biedeyim :hihi:burdan sölersem avmyi kapatırlar younluktan .lol.

Anonymous said...

sevgili tospaa
vallahi bende çok yoğun ilgiyle karşı karşıyayım.bende senin gibi çalıştığım yeri söylemiyom.insanlara yardım elini uzatmayı seviyorum.insanların dertlerini bir psikolog edasıyla dinliyorum.bu benim için en büyük mutluluk.tospaaaaaa kendine iyi bak