Thursday, June 18, 2009

bak ya..

duygularımı kaybettiğimden mi okumamışım şiir.,okumadığım için mi duygularımı kaybetmişim kaybeder gibi olmuşum.azcık tozlanmış gibi..


Güneş altında söylenmedik söz yokmuş..
Bu yüzden geceleri söylüyorum sevdiğimi..
Ne gece ne gündüz yokmuş söylenmemiş söz..
Bende söylenmişleri söylüyorum yeni biçimde..
Hiç bir biçim kalmamış dünyada denenmedik...
Bende susuyorum sevgimi saklayıp içimde....
Duyuyorsun değilmi suskunluğumu nasıl haykırıyor...
Susarak sevgisini ilan eden çok var sevgilim ...
Ama bir başka seven yok benim sustuğum biçimde .....

Aziz Nesin.

1 comment:

Gluetooth said...

selamlar. sana ulaşmak için buraya yazmayı düşündüm. yeni bi blog yazıorum. gluetooth ve o'nun devamı gibi ancak kendimin daha baskın olduğu bir blog. diğer blogun bittiği yerden başlıyor hikaye. flashback olarak anlatıyorum "O'nunla" olan ilişkimizin devamını. bir ara bakarsan sevinirim :)