Tuesday, April 14, 2009


.....
Bodrumluların Neptün'e benzer yatları yoktu eskiden.Ama ta uzaklardan, dünyanın dört bir yanından gelen tekneler, ara sıra Bodrum'a uğrardı.Bunları Kale'nin önündeki rıhtıma bağlarlardı çoğu zaman.Gece yarısı elektrikler söndükten sonra, bunları seyretmeye giderdim.Ay ışığı olunca, adlarını ve geldikleri limanları okuyabilirdim.Genellikle küçük olan bu tekneler, Liverpool'dan, Amsterdam'dan, Hamburg'dan, Nice'dan, hatta Miami'den ya da San Francisco'dan nasıl buraya vardı diye hayret ederdim.Onları buralara getirenler üstüne düşler kurardım.O adamların da benim gibi deniz delisi oldukları belliydi.Ama ben yerli yerimde miskin miskin otururken, ta oralardan kalkmış, Bodrum kalesinin önüne demir atmışlardı onlar.
......
Mina URGAN/Bir Dinozorun Gezileri

No comments: