Tuesday, May 15, 2007

bugün seni sevmiyorum...

bugün hiçbirinizi sevmiyorum.

bu anı yaşamayalı uzun zaman olmuş.özlediklerimden...bu korku bu heyecan gitti sanmıştım.eksilmiş biraz.ama hala burda.burda oldugunu bilmek güzel...

aynaya bakmaktan sıkılan var mı bilmiyorum.ama ben sıkıldım.gerçek anlamda sıkıldım.artık sokakta gezerken gördüğüm camlardaki yansımama bile dayanamıyorum.kendimden uzak biraz zaman geçirmeye ihtiyacım var sanırım.içime sarılmanın zamanı belki şimdi.aynaya bakmadan yaşamak nasıl olurdu.kendimizi görmeden.nasıl bişey olduğumuzu bilmeden.bazen bilmek yetmez derler.ve ben çoğu zaman adam zaten zamanında sölemiş abi demekten alıkoyamıyorum kendimi bu söz için.

böyle zamanlarımda bazenlerim çoğalıyor.bu zamanlarımın yeni deneyimlerin,düşüncelerin ve farkındalıkların bana geldiği zamanlar olduğunu düşünüyorum.kapı açmak gibi.bu zamanlarda kapım açılıyor.ama öncesinde mutlaka yaşanmışlıklar oluyor.ben elimde olmadan gelen herşeyi alıyorum içeriye.bazıları iyi oluyor.bazıları kötü.kötüleri ayıklamıyorum.izin veriyorum içeriye girmelerine.yanyana durmalarına ve bazen yüzeye çıkmalarına.bu ara kapılar açık giriş serbest.ama zaten girecek olanlar çok önceden belirlenmiş.biletler tükenmiş yani...

hayatıma giren insanların boşuna girdiğini düşünmeyenlerdenim.yolda çarpıştığım insanların,otobüste anlamadan gözgöze geldiğim insanların,nette kaynaşıp buluşup gülüp eğlendiğim ama sonra görüşmediğim yada hala görüşmeye devam ettiğim insanların,çocukluğumdan bu yana yanımda olan yada çocukluğumda yanımda olup şimdi olmayanların...hayatıma bir günlüğüne bir saatliğine bir merhabalığına bir teşekkürlüğüne bir ricalığına girip çıkan insanların.daha sayabilirm.hepsinin bana bişeyler verdiğini yada vermek için benimle olduğuklarını düşünürüm.bazılarını görürüm bazılarını görmem.ama onlar boşuna hayatıma girmezler.girmediler girmeyeceklerde.içlerinde gerçekten teşekkür etmem gereken ama etmediklerim edemediklerim var biliyorum.çoğunuz çıktınız bile hayatımdan belkide yeni farkettim bana verdiklerinizi.umarım size verdiklerimle mutlusunuzdur.

bugün hiçbirinizi sevmiyorum...


No comments: